יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

להרים את הקול

"טיעון חלש, להרים את הקול..."

"תגיד לי, מה יש להם אלה?" שואל אותי האלטר אגו שלי.

"מי אלה?", אני שואל אותו בחזרה.

"הפרסומות ברדיו," אומר הוא. "מה הם צורחים כל הזמן. אי אפשר להסביר באופן פשוט וענייני למה המוצר, או השירות, שהם מפרסמים טובים ועונים על הצרכים שלנו?"

"זה דווקא אפשרי," אני משיב לו, "ואפילו יש גם כמה פרסומות כאלו. אבל חלק ניכר מהם פועל לפי 'עקרון משה סנה'".

"משה סנה?", הוא מניף גבות.

"משה סנה," כך אני, "מהפרלמנטרים המוכשרים ביותר שידעה המדינה בשנותיה הראשונות. מתהלך אודותיו סיפור ידוע ולפיו מצאו טיוטת נאום שלו, ושם היה כתוב בסוגריים ליד אחד הטיעונים: "טיעון חלש, להרים את הקול".

"הבננננתי," מניף האלטר סנטרו אל על, "משווקי המוצר או השירות הצעקני יודעים שאין להם ביד משהו 'מי יודע מה?', אז הם מזייפים התלהבות.

אני מניע מולו את ראשי תוך כיווץ השפתיים, כאות הערכה למהירות תפיסתו.

שוקי 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה