יום רביעי, 17 ביולי 2013

איך להתמודד עם לקוחות קשים? להקשיב להם ברוב קשב - הם יועצי הניהול שלך


בעלי עסקים רבים מכירים אותם, את אותם לקוחות נודניקים, אלו שכל הזמן יש להם מה להעיר, אלו שחשים צורך להתלונן על כל דבר פעוט - על התור בקופה, אם הוא נאלץ לעמוד בו יותר מדקה; על המעבר הצפוף בין המדפים; על ריח הסיגריות הקלוש שהותיר בעל העסק שיצא לרגע החוצה לעשן; על הדרישה להסבר על עוד 4 שקלים שהשתרבבו לחשבון; על למה לא חזרו אליו מהר יותר; על זה, על כך ועל עוד ועוד.

להמשך קריאה אנא לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה