ביום ראשון נערך טקס אפי השנתי בו ענף הפרסום מעניק פרסים לקמפיינים מוצלחים שנערכו במהלך השנה השוטפת.
בטקס הלא בלתי מהנה שהנחה גם השנה הבדרן אבי נוסבאום נשא דברים מודי כידון היו"ר היוצא של איגוד חברות הפרסום. הוא התנצל על כך שהוא משבית שמחות ואמר כי ענף הפרסום בארץ דפוק בגלל בסיס תיגמול מיושן ולא רלוונטי - שיטת העמלות.
כידון הביא כהוכחה את העובדה שישראל לא זכתה בשנה האחרונה בשום פרס בתחרות הפרסום הבינלאומית שנערכה בקאן. הוא הציג קמפיין בטיחות דיגיטלי, של המטרו באוסטרליה, שזכה בקאן במקום הראשון, ואמר שבישראל הפקה של קמפיין מוצלח כזה לא היה זוכה, בשיטה הקיימת, בשום תיגמול.
"אז למה שמישהו בארץ ייזום משהו דומה?" תהה.
באירוע הוענק לפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר פרס למפעל חיים.
אדלר לא התלהב מהקמפיין האוסטרלי. הוא אמר שהקמפיין הישראלי שזכה השנה בפרס המקומי, זה של פיוז-טי של קוקה קולה, מוצלח יותר. "למרות שלא הופק על ידי המשרד שלי", הדגיש אדלר, כדי לבסס את כנות קביעתו.
שוקי
http://www.shukistauber.co.il/
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה